s
Vyhľadávanie áut na prenájom
   Zadaj typ:
   Dátum od:     Začiatok rezervácie   
   Dátum do:     Koniec rezervácie   

Doterajší: Vysoká miera účasti v športe a zvyšovanie uznania toho, ako sa stravou výhody športový výkon naznačujú, nastavenie športy môžu byť ideálne miesta pre podporu zdravého stravovania. Kým výskum preukázal účinok tabaku a alkoholu sponzorstva o spotrebe, najmä medzi mládežou, niekoľko štúdií skúmalo rozsahu alebo vplyvu potravín a nápojov spoločnosti sponzorovanie športu. Štúdie využívajúce logá značiek ako opatrenie naznačujú, nezdravé potraviny a nápoje dominujú športové sponzorstvo. Avšak, ako marketing ide nike Air Max Sk nad rámec použitia značky livrej, je tiež potrebný výskum skúma, ako obchodníci podporujú sponzorstva, ktoré vytvárajú celkom združenie podporujúce nákup spotrebiteľov. Cieľom tejto štúdie bolo zistiť ich parametre a rozsah sponzoringu a súvisiace marketing nike Air Max Damske v oblasti potravín a nealkoholických nápojov značky a spoločnosti prostredníctvom prípadové štúdie novozélandských sport.METHODS: Vykonali sme systematický prehľad o 308 stránkach národnej a regionálnej Nový Zéland športové organizáciám identifikovať potravín a nápojov sponzormi, ktoré potom boli klasifikované ako zdravé, alebo nezdravé používania výživových kritérií pre energetiku, tukov, sodíka a úrovne vlákien. Hovorili sme s 18 kľúčových informátorov z národných a regionálnych športových organizácií o sponsorships.RESULTS: Potraviny a nápoje sponzorstvo športu nie je nike Air Max rozsiahla na Novom Zélande. Avšak, obaja zdravé a nezdravé značiek a firiem robiť sponzora šport. Relatívne málo podporujú svoje sponzorstvo s ďalšie uvádzanie na trh. nike Air Max Hyperfuse Rozhovory ukázalo, že aj keď veľa športových organizácií cítil obavy o združovaní sa s nezdravých potravín a nápojov, iné považovaný za sponzorské príjmy viac important.CONCLUSIONS: Aj keď je Nike Air Max 90 obmedzená potravín a nápojov sponzorstva Nového Zélandu športu, nezdravých potravín a nápojov značiek a firiem do sponzorské športu , Málo, že používať ďalšie marketingové aktivity vytvárať opakovanej expozícii svojich značiek, z ktorých mnohé sa detí. Zo zistení vyplýva, politiky, ktoré obmedzujú sponzorovanie športových nezdravým výrobcov potravín a nápojov môžu pomôcť limitná hodnota expozície pre deti na nezdravé potraviny na trh v nastavení na Novom Zélande športov. Vzhľadom na globálny charakter potravinárskeho priemyslu, môže byť relevantná inde zistenie tohto Nového Zélandu prípadové štúdie.